Frooti Spring 2015 – Behind the Scenes from Sagmeister & Walsh on Vimeo.

Onlangs heeft het bureau Sagmeister & Walsh de nieuwe visuele identiteit en de campagne voor het Indiaase merk Frooti gemaakt. Omdat de campagne in India de concurentie moet aangaan met al het reclamegeweld, is gekozen voor een simpele en vrolijke popstijl met kleuren die geïnspireerd zijn op de Indiase cultuur. De mango’s, verpakkingen en flesjes spelen de hoofdrol in een miniatuurwereld. Er omheen worden verhaaltjes geënsceneerd waar korte stop-motion filmpjes van worden gemaakt.

Jessica Walsch laat in het filmpje mooi het proces zien van het traject.

Hoe simpel er juist flink uit kan knallen. Ik krijg wel zin in een sapje zo.

Frooti 1

Hoop_Final

mangosubmarinelores

mangopipelinetuktuk

FrootiSagmeisterWalsh17

Animation_02

Animation_02_copy

Foto’s en video’s: Sagmeister & Walsh
via designboom

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>